Raiiinbow.blogg.se

Normal? what is that?

Etc behandling

Kategori: Allmänt, känslor osv, psykisk ohälsa och annat

Detta är en behandling som jag länge funderat på att göra, och det är en behandling där man blir nedsövd och får elektriska stötar i hjärnan som ger kroppen små och kortvariga epelepsianfall. Detta är något som görs vid allvarliga depressioner för att börja må bättre.
 
Jag blev deprimerad vid åldern 7 och jag börjar tröttna, just nu är jag i min djupaste dip någonsin och nu 4 månader senare så orkar jag inte mer, jag orkar inte gå runt och tänka När tar detta jävla mörker slut!  Jag vill veta hur det känns att må bra för en gångs skull,  Just nu så ser jag bara alla som en gång var nära till mig försvinna eller så slutar de ta kontakt med mig.
 
Det värsta med ect är minnesförlusten för vissa är den kortvarig och  för andra så kan den bli permanent folk som gjort detta glömmer sina barndomsminnen, glömmer bort vem vissa människor är och detta skrämmer mig! tänk så glömmer jag bort något viktigt eller någon viktig vafan gör man då? 
 
Jag är så trött att leva utan livsgnista och i konstant mörker men är det värt att genomgå en behandling som kanske inte ens funkar som dessutom kan få mig att glömma bort mina bästa minnen och nära vänner. Det är nog min största tankeställare just nu och är det en uppoffring som är värd att ge för ett bra välmående?
 
Jag vet inte, vad tycker ni?
Kommentera inlägget här: