Raiiinbow.blogg.se

Normal? what is that?

Robert svensson

Kategori: Allmänt, känslor osv, kärlek och HBTQ

Tack! Jag kan ej med ord tacka dig för allt du gjort för mig, du är min klippa min kämpe och den jag vill leva resten av mitt liv med. Det vi har, det är äkta. Du får mig att känna saker jag aldrig känt förut. <3
 
Du fann mig i mitt största mörker i min djupast depression, du kom in i mitt liv när min bägare rann över, du finns alltid där och du gav mig en gnista igen. Inlagd på psyket så var du den som pratade mest med mig vi skrev hela tiden och du var den som hälsade på mig mest. 
 
När jag totalt gick in i väggen stod du där med öppna armar utan att tveka fick jag och mina katter flytta in med dig i din lilla 1a och du tog hand om mig på ett sätt som fick mig att känna som att jag var värd någonting, som att jag hade ett syfte med att leva. Du har redan fått mig att skratta mer än någon annan på denna jord.
 
Något som jag vill att du skall veta är att jag är evigt tacksam för december, Det var då min bägare var nära på att spricka, jag levde i ett förhållande som ingen utav oss inte såg var hållbart med konstant bråk, och det värsta. Min morfar gick bort, något som jag fortfarande inte har fått gå igenom och riktigt sörja,
den 8 December försvann du ur mitt liv, jag fick inte ens en chans att säga hejdå, Det går inte att förklara den tomma och hjärtskärande känslan utav att tänka på dig morfar, jag bryter ihop direkt jag tänker på dig och du fattas så mycket.  (Det kommer ett inlägg om detta senare)
 
Som ni förstår var detta extremt jobbigt och det var då du verkligen hjälpte mig, jag kunde inte sova/äta eller fungera som människa, men du fanns där 24 timmar om dygnet. Det ända vi gjorde konstant var att sitta i soffan och spela call of duty, vi satt i dygn och spelade och de enda pauserna var de få timmar sömn vi sov, annars så satt vi där i soffan och du var det största stöd jag hade, du var det ända. Även om du har sagt och så att du inte har gjort något speciellt för mig så kan jag säga att du har helt fel! Just det faktum att du spenderade all din vakna tid med mig gjorde stor skillnad! 
 
Du fann mig verkligen när jag låg på marken och blev sparkad på utav livet, du lyfte upp mig igen och visade att jag hade ett värde.
 
Jag kommer ihåg våran första kyss så tydligt, Vi satt och myste, jag i din famn med dina varma mjuka och säkra armar runt om mig, våra ansikten låg kind emot kind och jag kände hur nervös du var! Din första kyss lixom och dessutom med ett nervvrak som mig! Men tillslut vågade du ta steget och du tog tag i mitt ansikte och kysste mig. Fjärilarna i mig mage exploderade och jag visste att detta var rätt! Varje liten nerv i min kropp exploderade och just i den stunden visste jag att jag ville ha dig som mer än en vän. Ett tag senare så fick jag höra dig säga att du älskade mig för första gången och det kändes så jävla rätt helt enkelt.
 
Idag när saker blir för jobbiga så vet jag att du tar dig till mig var än i landet jag är och om jag är hemma så spelar det ingen roll vad klockan är eller om du skall upp och jobba, du sitter där med mig tills jag mår bättre, vi pratar om AAAALLT! Minsta lilla sak och lögner finns inte ens i vårat hushåll. Du är exakt lika vrickad i huvudet som mig och alla idéer och planer blir episka med dig, en utav det bästa sakerna är att ingen idé är för konstig eller vrickad eftersom vi tänker på samma sätt och fungerar likadant
 
Du går ihop med mina vänner! Vilket är väldigt viktigt för mig ni pratar och klickar ungefär som vi gör och det får mig bara att tycka om dig mer! Du accepterar mina humörsvängningar och du stöttar mig i alla beslut
 
Så jag vill väll mest säga tack med detta inlägg och säga att du och morris är det bästa som hänt mig i hela mitt liv, ni är mina prinsar och jag kan inte vänta med att få vakna bredvid dig varje dag, att se ditt leende på kvällar och det första jag ser när jag vaknar.
 
Robert svensson! Jag älskar dig 
tack för att du finns i mitt liv
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: