Raiiinbow.blogg.se

Normal? what is that?

När det tar slut..

Kategori: Allmänt, kärlek och HBTQ, psykisk ohälsa och annat

Den 12 juni tog jag ett väldigt tufft beslut. Jag lämnade jimmie.
Det är ett utav de tuffaste beslut jag gjort men det är för att fokusera på mig själv till 1000 procent! Som de flesta vet är jag ett trainvreck justnu! Jag tror att detta kan vara bra för mig, att just nu inte tänka på något annat än mig själv innan jag går sönder.
 
Jag har nu flyttat tillbaka till där jag växte upp och vi får se hur länge jag stannar! 
Min plan just nu är att troligtvis flytta in med en gemensam kompis med katterna! De små änglarna går före mig i allt! Jag skall kriga för att de skall ha det bättre än något! Deras mat går före min mat! Deras försäkringar går före att köpa nya saker, De två är min livsgnista! Mitt enda krav var katterna för utan de är jag tom. 
 
Jag har nu prövat min kanske 7de antidepprisiva medecin och eftersom den ej funkat så sätter de mig nu på det tunga sakerna vilket är läskigt! Nästa vecka så kommer de sätta mig på Lyrica vilket känns lite obehagligt då så många använder det till missbruk! 
 
Just nu kan jag ej äta eller dricka min kropp har ingen ork kvar. jag har förlorat vikt vilket kanske inte är så negativt men vill inte hamna in i en ätstörning igen. 
 
Jag vill bara må bra! Vara frisk och kunna funktionera, undrar om mitt beslut kommer få detta att ske, medecin, katterna och full fokus på mig, ni får önska mig lycka till! För just nu ser allt så mörk ut
 
Morfar jag skall göra dig stolt! Jag tänker inte förlora denna fight
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: