Raiiinbow.blogg.se

Normal? what is that?

Leva i ett nyttigt förhållande

Kategori: Allmänt

Hellu it's me! Idag tänkte jag dela med mig utav mina bästa tips för att hålla kärleken vid liv!
 
Om du inte har minst 100% tillit till din partner så är det något som kommer gå o nagga på ditt psyke! En sak jag gjort är att min kille kan mitt inlogg till min mobil han kan ta den när han vill och göra vad han vill för jag litar på honom och jag har inget att dölja för han, och han har inte ens ett lås på sin mobil och jag får snoka runt bäst ja vill! 
Var trogen! och visa verkligen för din partner att den personen är den enda du är engagerad i!
Berätta allt för varandra vad som helst 
Jag är så lycklig att jag nått mitt mål med att min sambo inte bara är min pojkvän utan även min bästa vän.
Ta 15 minuter varje dag till att bara mysa och pussa på varandra!
Sov tillsammans! Jag kan ju inte sova utan min robert nu bara för att jag är så van att krypa upp i hans famn nu o mysa.
Åk iväg och hitta på saker så ni inte bara sitter hemma o glor! du kan tillexempel baka något och gå ut på picknick åka o bada gå på bio hitta gemensamma intressen.
Det viktigaste är nog att du själv måste verkligen vilja detta för om du vill att det skall hålla så kommer du automatiskt jobba mer för att ni skall hålla!
Gör romantiska saker för varandra! tex fixa mysigt hemma gör något speciellt för bara ni två, kanske en hemmalagad middag eller ett badkar med ljus skum o mysig musik! var kreativ
Ni vet det där lilla pirret man får när man verkligen vet att man älskar sin partner, säg det till personen! 
Tack vare att vi gör alla dessa saker så kan han åka iväg och göra saker han kan dra iväg o festa och jag känner inget oro eller någon ångest och samma sak gäller han!
 
aja jag ville mest dela med mig utav mina små tips! vi ses senare! tar ju studenten om 3 dagar och kommer blogga om det någon gång!
 
baii
 
Kommentera inlägget här: