Raiiinbow.blogg.se

Normal? what is that?

en och en halv månad senare...

Kategori: Allmänt, psykisk ohälsa och annat

Hej, Just nu vet jag inte vad jag skall skriva eller hur jag skall förklara detta! 
Jag kommer nog till 1000 procent att hoppa av skolan! Idag är min första dag sedan senaste inlägget! För när jag lade upp det senaste inlägget så blev jag inlagd på psyket osv! Jag var där ett tag men blev hemskickad emot min vilja då de ansåg att jag inte kunde bli bättre där! 
 
Hur mår jag nu? Jag mår exakt likadant.. 
Jag har nästan helt sagt upp kontakten med de flesta bland annnat jimmie... (Hans beslut) Det beslutet togs för någon dag sen, och det äter upp mig innifrån! 
 
Jag skall till psykiatrin imorgon så får vi se vad hon säger! För jag orkar inte mer! Något mamma fick mig att inse som hon sa när jag blev inlagd var att jag har tappat gnistan. Jag antar att jag inte tänkt på det men jag har fan ingen livsgnista! Jag är rädd för mig själv för att jag är så instabil att jag inte ens vet vad jag själv är kapabel till. 
 
Jag vill inte må såhär, men jag är rädd att jag aldrig kommer bli bättre då det gått några år nu...
 
Vad fan ska jag göra..
 
Kommentera inlägget här: