Raiiinbow.blogg.se

Normal? what is that?

ny människa

Kategori: Allmänt, psykisk ohälsa och annat

Som de flesta som läser min blogg vet så var jag med om den största hjärtekrossen i januari! Nu är det snart juni och jag mår fortfarande som en överkörd mus men jag och de runt om mig har sett och märkt att jag är som en ny människa! Saker som förändrats är bland annat
1. mitt självförtroende
2. Jag är mer bekväm i min kropp vilket gör att jag kan ha den klädstilen jag alltid velat!
3. jag är mer självgående och är ej beroende utav människor på samma sätt
4. Jag gör bara kul saker med mitt liv just nu 
5. Jag tar ingen skit längre (jag kan säga ifrån och låter ej människor vara dryga emot mig)
6. Jag har mer energi
 
Jag är mer nöjd nu med hur jag lever mitt liv än hur det var förut, såååå nu tycker jag att jag skall få lite flyt i livetnu är det fan min tur att må bra! Visst jag har en lång jävla resa kvar tills jag har vunnit över min psykiska ohälsa men detta är en bra början!
 
Min psykiska ohälsa är dock en sån jävla pain in the as men jag överlever! i mean jag har överlevt hittills right? 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: