Raiiinbow.blogg.se

Normal? what is that?

Fast i en loop

Kategori: Allmänt, psykisk ohälsa och annat

Just nu sitter jag fast i en loop som jag gjort sedan hösten! Jag har max 3 veckor av att vara glad och vilja gå ut och göra saker! Jag har energi och orkar med allt! Men sedan kommer bakslaget och jag kan ligga i min säng och gråta i en månad! Inget är kul, alla misstolkar eller missförstår saker jag säger! Just nu så har jag börjat gymma och jag har börjat gå på arbetsträning och saker känns bra! Men nu så har jag nästan konstant ångest! Allt känns jobbigt och tufft. Jag vill inte göra något känner mig mest fast där jag är
 
Såhär är det konstant och jag är så trött på det! Borderline go fuck yourself! Jag får så mycket olika mediciner men det känns bara som att jag får sockerpiller! Jag går på högsta dosen av min medicin nu och jag känner inte av det!
 
vill bara ''dokumentera'' vet inte vad jag skall skriva mer! Min kreativa sida ligger på 0 just nu så ursäkta om jag inte har haft någon röd tråd osv men orkar ej!
Kommentera inlägget här: