Raiiinbow.blogg.se

Normal? what is that?

hej

Kategori: Allmänt, känslor osv, kärlek och HBTQ

Hej
om nätterna så ligger jag och skriver blogginlägg i mitt huvud och tänker att jag skall skriva det här men när jag väl sätter mig och skall skrivs så blir allt typ 3 meningar långt. 
Jag vill blogga och skriva ned saker om mitt liv som jag kan kolla på i framtiden! Jag undrar när mitt flow kommer tillbaka! Det har lixom gått ett år nu om inte nästan 1 och ett halvt.  Aja jag kom iallafall in idag för att skryta lite och prata om (varning för cheesy content) min soulmate Robert svensson! För lite mer än 1 år sedan insåg jag hur mycket jag älskar han och hur mycket han betyder samt har gjort för mig! Hur jag än ser ut, hur jag än mår, hur arg jag än är, eller hur mycket mina diagnoser tar över så älskar han mig bara mer för varje sekund! Vi har varit tillsammans en ganska lång tid nu och jag är fortfarande nykär det pirrar fortfarande i magen när vi skall ses och jag blir helt sprallig och bill krypa under hans skin när vi ses, och vi ses varje dag.. 
Det finns inget som jag inte älskar hos honom, eller jo kanske hans saltberoende. (insidejoke) Denhär människan har gett mig livslust för första gången sen jag var 12! Det är något jag aldrig skulle tro. Sedan jag träffade honom så har allt kännts lite lättare, jag skattar med, jag ler mer, jag träffar folk mer, jag för första gången sedan jag var 12 har börjat ta hjälp och kämpat för att det vi har känns så äkta. Alla kanske inte förstår men att få tillbaka livslusten efter ca 8 år är något jag aldrig skulle kunna tro!
 
Visst jag har mina perioder (Tack borderline) när jag ligger i sängen och rör mig inte för allt känns värdelöst! men direkt jag ser han är det som att allt hopp kommer tillbaka!
 
Jag har alltid haft en negativ syn på giftemål, förlovning och barn =framtiden men sedan jag träffat robert så har jag börjat tänka på allt detdär! Jag kan inte vänta förrens vi förlovar oss eller får barn vilket jag alltid blivit äcklad över men just nu så längtar jag till framtiden när allt detdär finns. 
Alltid när folk har frågat mig om framtiden så har jag sagt att jag ej ser någon framtid eller att ja inte har några planer eller ens ideér för framtiden men nu kan jag ej vänta tills jag får bli gammal med Robert!
 
Trodde jag hade varit kär förr men det är inte ens 10% utav hur jag känner för robert, jag har aldrig litat på någon på detta sett eller varit så jävla lycklig med någon rent ut sagt! 
Det finns ingen jag hellre skulle vilja vara med mer än Han
 
Han är verkligen min bästa vän och min pojkvän! Det finns ingen som kan få mig att skratta som honom! Vi kan skatta om allt och vi kan skapa skämt om allt! Det är något jag behövt i min återhämtning! Han är så sjukt underbar och hans humor och hela han är som att det är skapat i min hjärna! om vi skulle göra slut vet jag inte vad som skulle hända!  Det finns ingen jag litar på så mycket som du!Som sagt jag har trott att jag känt på äkta kärlek förr men det är inget som detta!
 
Om du läser dethär robert så vill jag säga att det finns ingen som du för mig utan dig skulle jag vara vilse i min hjärna fortfarande! Jag älskar dig mer är universum är stort
 
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Hanna- livet som ung och svårt kroniskt sjuk säger:
    2019-05-18 | 00:21:33
    Bloggadress: http://hannaslillaliv.blogg.se

    Hej! Jag snubblade in här på din blogg av en slump och började läsa.
    Du skriver fint och du är modig som skriver om din psykiska ohälsa.
    Jag skriver om min fysiska ohälsa, om de sjukdomar jag har, varav två är dödliga. Så jag kämpar för min överlevnad.
    Du får jättegärna kika in på min blogg och se om det jag skriver intresserar dig. Det kommer ut ett nytt inlägg varje dag.

    Så fint att du och din pojkvän har ett så fint förhållande och att han betyder så mycket för dig. Väldigt fint.
    Kram Hanna

  • Mamsen säger:
    2019-05-21 | 22:11:53

    Jag är så glad att du äntligen har stunder av äkta lycka och glädje. En bränslepump när livet är svart. Han är en mycket bra man och ni är otroliga ihop. Jag kan bara önska er resten av livet i samma lycka och kärlek till varann. <3

Kommentera inlägget här: